• Bendra informacija
  • Skrydžio duomenys
  • Keleivių duomenys
  • Dokumentų įkėlimas
  • Patvirtinimai

Bendra informacija

1. Susipažinkite su MB „Atidėtas skrydis“ Paslaugų teikimo sąlygomis bei Privatumo politika.
2. Užpildykite toliau pateiktą anketą ir įkelkite su skrydžiu susijusius dokumentus.
3. Per 24 val. MB „Atidėtas skrydis“ peržvelgs Jūsų pateiktą informaciją ir anketoje nurodytu el. paštu informuos Jus apie pagalbos teikimą.
4. MB „Atidėtas skrydis“ sutikus suteikti pagalbą, MB „Atidėtas skrydis“ kreipsis į atsakingą oro vežėją, kad Jums būtų išmokėta kompensacija.
5. Esant kompensacijos mokėjimo sąlygoms, iki 600 EUR dydžio kompensacija bus pervesta tiesiogiai į Jūsų anketoje nurodytą banko sąskaitą.
6. Gavus kompensaciją, 25 proc. šios kompensacijos turėsite sumokėti MB „Atidėtas skrydis“ pagal išrašytą sąskaitą faktūrą.
7. Tuo atveju, jeigu oro vežėjas geruoju nesutiks išmokėti kompensacijos, apie tolimesnius veiksmus būsite informuoti atskiru el. laišku.

Sending